måndag på skolan.

helluuuu-uu sötisar, hur har ni det i värmen?
sitter på skolan med elinor och maria ska snart dra och äta sen ner till stranden och se om man kan få lite färg.

jag försöker ladda upp en film som filmades igår när vi hade freepouring men det verkar inte gå så värst bra, fuck!
men skam den som ger sig, bara på det igen liksom. hade tänkt lägga in bilder också men självklart tryckte jag in minneskortet i datorn och nu fungerar det inte och minneskortet sitter fast, haha!
well well, jag får fixa det när jag kommer till hotellet så får ni bilderna imorgon istället.

föresten, jag ljuger inte om jag har 36 myggbett på högerarmen, riktigt sick!
fyfan liksom. nu ska jag springa och ta ut pengar och gå till subway, hur gott?
hörs vi inte senare så imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Hej, allt bra med dig idag? :)

2011-09-05 @ 21:36:53
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0