ny vecka, nya möjligheter.

hej sötisar. 
kom hem från min kusin för ett tag sedan, har färgat samt klippt page på henne, it was damn good. 

har nästan precis lagt mig i sängen med en värmekudde + tryckt i mig två panodil.
har hänt något med mitt finger men vet verkligen inte vad jag kan ha gjort?
hur som helst, det är jättekallt jämfört med resten av fingrarna och gör så fruktansvärt ont, har ont enda ner til handleden.  får se hur det känns imorgon när jag vaknar i värsta fall får jag ringa läkaren och se om dom har något svar på vad det kan vara.

bortsett från det har min dag varit lugn, var i stan en runda innan idag och handlade lite mat.
kirrade hem lite vuxenpoäng där, sweet. därefter har jag mest tagit det lugnt, lyckades minsann somna till ca 2 timmar också, mindre bra dock..

nu väntar en dusch sedan borsta tänderna, hörs vi inte senare så imorgon.
puss puss puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0