magaluf, biatch!

hej sötisar.
sitter just nu på terassen på skolan och väntar på att klockan ska blir 19.15 då det är dags för läxförhör. får väl se hur det går, får göra mitt bästa i alla fall.

vi har även shottdag idag, hur bra är inte det liksom?
helt ok förkrök till utgången ikväll.

annars har dagen varit en lugndag, flairing på stranden imorse gick faktiskt helt ok därefter blev det att öva freepouring och dagens drinkar/shottar, börjar underlätta med allting nu så jag hoppas verkligen att allting kommer gå bra och att jag klarar utbildningen.

nu kom elinor till terassen efetr att ha varit hemma och vilat sig {hon mår inte så bra, stackaren}
så nu ska jag prata lite med henne sen tagga inför läxförhöret, puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0