noll inspiration.


kul att det är så många som läser min blogg trots den dåliga uppdateringen, förlåt men har verkligen ingen motivation till att blogga, sen har jag även valt att påbörja ett projekt på måndag 12 v. framöver så jag kommer förmodligen att vara hur trött som helst så då får bloggen lida, så det känns bättre att lägga den åt sidan sålänge, eller åtminstone för ett tag.

har även funderat lite på att sätta lösenord på denna bloggen eller till och med skapa en ny blogg som är till för mig och kanske någon av mina vänner som står nära, får se hur jag gör. tror jag kommer behöva skriva av mig och detta är ett bra sätt att göra det, sedan har jag så många bollar i luften just nu så hade varit kul att uppdatera lite smått när jag har lite tid över så man sedan kan titta tillbaka och se hur allt utvecklats.  men jag kommer tillbaka, förr eller senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0