ink time.

precis kommit hem från stan efter 3 timmars pain, inte illa.
om ni fortfarande inte kopplat vad jag skulle göra så var det att tatuera mig.

nu längtar jag till den 23 november då jag har min 2 sittning, den kommer bli så sjukt jävla snygg och sexig, täcker en rätt stor del av min kropp - GILLA. gjorde även två små tatueringar idag
{kan visa bild senare} är riktigt sjukt nöjd i alla fall! dock hann vi bara köra nedredelen av ryggen idag + mina fingrar {fingrarna är klara} sen blev det även lite av sidan. de första sittningarna är alltid dryga i och med man alltid kör konturerna, sedan när det är skuggning m.m så börjar det hända saker! shit vad jag längtar, ni också antar jag så ni får se? haha.

kommer i alla fall fota den nu så jag kan visa stegvis för er sen när den är klar {7 december}
nu ska jag äta lite sallad, och kolla lite till på min nya konst hihi. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0