GO cassie, it´s your birthday.

blivit helkass uppdatering i know, men allting har sina skäl har varken haft tid eller lust till det.
men för att uppdatera er lite smått om vad som har hänt så har jag börjat köra all in på min träning för att lyckas komma i så bra form som möjligt till sommaren, sedan fyllde jag även 20 år igår {7 november} så har haft lite gäster här och sådär idag, mysigt.

önskade mig mest pengar i och med det alltid kommer till användning så det fick jag en hel del av sedan fick jag även en hel del annat, bland annat en jättefin bukett av ville. ♥ dagen har varit jättebra så har absolut ingenting att klaga över.  förresten, inte nog med att det är min födelsedag så fick även min kompis sin lilla flicka idag, grattis till er alla jag önskar er all lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0