frågor - svar.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
bokade en bartenderkurs.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag gav aldrig något.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
yääs.
4. Dog någon som stod dig nära?
två stycken som gick bort på samma dag. :'/

5. Vilka länder besökte du?
änsålänge inga, men magaluf den 28 augusti.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
japp.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
vet inte.

8. Vad var din största framgång 2010?
att jag växt som person och kämpar för det jag vill utan att ge upp.

9. Största misstaget?
att slösa bort 7 månader av mitt liv på en person som knappt var värd 24 timmar av mitt liv!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk, säkerligen någon gång under hela året. sedan genomgick jag en ryggoperation, phu vilken smärta!

11. Bästa köpet under 2011?
måste vara min bartenderutbildning.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
min utbildning, skulle jag tro - sååvärt!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina vänner och familj. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
k'naan - take a minute.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

i början av året kom jag in i en depprision efter att jag förlorat två vänner,
sen efter att det avslutades med han förra jag träffade har jag insett att jag inte mått såhär bra som jag gör nu på hur länge som helst! 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt på mitt eget bästa istället för att stanna kvar i något som fick mig till att må dåligt.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
jag vet inte riktigt.

18. Hur tillbringade du julen?
först hemma med familjen därefter gick jag hem till en vän och hade mys.

19. Blev du kär i år?
NEJ!
men året är inte slut, vem vet vad som händer? 

20. Hur många one night stands?
inte ett enda, tro det eller ej!

21. Favoritprogram på TV?
efterlyst, desperate housewives, greys anatomy, m.m

23. Bästa boken du läste i år?
har nog faktiskt inte läst någon bok.

24. Största musikaliska upptäckten?
jadu, bra fråga!
kanske får bege mig ut på en upptäcksfärd och se vad jag hittar! 

25. Något du önskade dig och fick?
jadu, minns inte.

26. Något du önskade dig men inte fick?
något finns det säkerligen men troligen inget märkvärdigt.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
tog det mest lugnt i och med jag skulle på rättegång dagen efter.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
yäs, absolut!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
snyggt, skönt och jävligt bekvämt! 

31. Vad fick dig att må bra?
mina vänner och min familj. 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
john travolta såklaart!

33. Vem saknade du?
. . . . . . . . . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0