lär känna mig lite bättre - frågor.


här kommer några frågor på er som är nyfikna på mig.

namn: emma cassandra bergeling
ålder: blir 20 år i november
hemstad: trelleborg, underbart!
favorit reseort: turkiet just nu, men inget sådär topp tio direkt.
hobby: umgås med vänner och festa.
fotbollsklubb: prata inte med mig. 
landslag VM: samma svar här.
favoritdrink: mojito i alla dess smaker.
bästa Film: travolta säger väl allt, välj själva! 
bästa Bok: ingen jävel på att läsa böcker.
idol: min spegelbild.
första kärlek: min riktigt seriösa kärlek var när jag var 18 år.
senaste kärlek: blev en kort flört för någon månad sedan, men verkligen inte mer än så.
första barjobb: den som lever får se, men i norge någonstans i hope. 
pinsamt ögonblick: pinsamma tystnader slår allt, minns inget just nu dock.
bästa minne: oh, har störtmånga bra minnen så har svårt att välja ut ett.
bästa känsla: när jag har mina favoriter i min närhet. {ni vet vem ni är}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0