tävling. "jag är fin som jag är."

 

jag är med och tävlar om en one piece hos kajsa nihlen tryck här → jag är fin som jag är
för att komma till hennes blogg. ♥

det hon vill förmedla med denna tävling är att:
alla människor är unika på sitt sätt, att ska vara stolta för att man är just som man är och att man ska våga vara sig själv för att det redan finns så många andra.

jag tycker att det är jättebra att hon har en sådan tävling och att hon hjälper människor att påminnas om att varje person har något unikt och att alla människor har lika mycket värde oavsett hur olika man än är varandra.

som jag själv alltid resonerat: varför födas som ett orginal men dö som en kopia?
jag är fin som jag är.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0