solen skiner.

ååh solen skiner och allting är strålande idag.
sitter just nu nyduschad i min säng och väntar på att caroline och emelie ska komma,
ska färga emelies hår. 
efter jag färgat hennes hår blir det att göra mig i ordning snabbt och vänta på att rebecka ska komma hit
sen blir det att köra all in hos david som fyllde år igår, något jag ser fram emot!

till något helt annat,
min bror flyttade upp till norge imorse, süper glad för hans skull!
nu är det bara magaluf som väntar på mig sedan jobba lite till efter det därefter kallar oslo på mig också, fan vad härligt det ska bli.  nu ska jag sätta mig på balkongen med lite dricka och annat gott,
vi hörs förmodligen senare.
puss! 

Kommentarer
Postat av: Saraa

Gumman. Förlåt om jag tar upp detta. Men man har fått se ditt ärr på magen/ryggen (på sidan) ett antal gånger, men stygn & hela den biten, precis när det var gjort.

Det skulle inte vara möjligt att få se en bild på hur det ser ut nu efteråt, när det liksom är läkt osv.? (a)

FÖRLÅT!!

2011-05-07 @ 18:13:19
Postat av: E m m à w e m à n

Ihihi:) nej jag hittade en länk med en massa sådana gubbar, och hjärtan :) så de är inte från dig . .



Haha ja ont som fan gör de ska jag säga dig :/ men ja va fan man är ju man ! (;

Hur är de med dig hjärtat !?

2011-05-07 @ 18:27:28
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0