mm.

kan väl säga att jag kör stenhård på detta så fort jag har smått ont i min hals.
änsålänge har det hjälpt i alla fall så det vore fel att klaga.

det står rätt otydligt i själva bilden, men det du behöver är:
halstabletter {helt som jag använt
mjölk,
kastrull
visp

såhär gör du:
jag brukar alltid hälla i mjölk i en mugg så jag vet hur mycket mjölk jag ska använda
därefter häller jag i mjölken i kastrullen, häll sedan i halstabletter efter önskad smak.
efter att halstabletterna är i kastrullen är det noga att röra runt hela tiden så att halstabletterna inte bränns fast i botten på kastrullen. när halstabletterna sedan smält är den färdig att serveras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0