mitt ärr i nuläget.

som ni ser ovan fick jag en kommentar om hur mitt ärr ser ut nu efter min ryggoperation,
så jag fotade en snabbild för att ni skulle kunna få se hur det ser ut ca 1 år efter.
{17 maj är det exakt 1 år.}
måste nog faktiskt säga att det ser bättre ut i verkligheten
men visst syns det, men det kommer jag aldrig kunna undvika men det har blivit en del av mig så jag har vant mig och bryr mig faktiskt inte speciellt mycket. är bara så himla glad att dom inte gick in från ryggen för då hade jag haft ett ärr enda uppifrån nacken ner till svanken, nu kan jag i alla fall ha en klänning eller liknande som är bar i ryggen vilket är såå-å himla snÿggt!

kan ta en bättre bild imorgon eller något, passade på att fota en snabbt nu i och med jag ändå inte hade något att göra, så får väl säga som vanligt .. bättre den än ingen alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0