liksom, what?

detta gjorde min kväll så var tvungen att dela med mig av det, hah-ha! av vilken anledning skulle man spela svårfångad om man har ett intresse för personen? liksom visst, jag kan förstå om man spelar svår inom rimliga gränser men den där killen som skrev till mig har jag inte ens svarat under de gångerna han skrivit till mig, är det inte dags att inse att han inte är intessant för mig?  komigen liksom!





• nu förstår ni kanske vad jag menade? "du verkar inte intresserad", det är kanske då det är på tiden att man ger upp och låter tjejen/killen leva sitt liv utan att flörta vidare. det är logiskt, men alla fattar utom du? nej nu ska jag skratta vidare för mig själv, vem vet jag kanske lyckas skatta mig till söms.
puss på er finisar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0