flashbaks of a fool!

sitter och kollar igenom bilder och så vidare på datorn och hittade denna videon, den kvällen var sjuk! men jag hade så jävla kul minst sagt!  jag och rebecka fick en idé att vi skulle filma när vi shottade, ni minns väl hur det slutade för henne, haha?  om inte så kommer den upp i ett inlägg här efter. jag småskrattar för mig själv av bara tanken på den kvällen! hur som helst, vi fick i alla fall en idé att vi skulle filma när vi shottade och var allmänt löjliga! så det blev film efter film och ca 4-8 shottar i varje film, shotta är min "passion" nej, men det är det jag gillar bäst om man inte dricker någon god drink eller liknande såklart! så nu när man kollar tillbaka borde man nästan stoppat efter den 5 filmen, därefter gick det mest utför, men fan vad jag älskar oss, den ena är mer störd än den andra och vi gör det vi är bäst på, att vara oss själva helt enkelt! take it or leave it, we don´t give a fucking shit! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0