facebook, start på dagen.


ibland undar jag? menar absolut inte att det är något fel på de personer som är bi eller liknande men jag vet min läggning och inte är det åt det hållet i alla fall. menar med det hon skrivit på sin logg. sure, hennes logg hennes val såklart! men frågan är vad man får ut av det? i don´t get it! känner inte att jag vill bli vän med någon random heller, har fullt av randoms på min facebook vilket jag inte får ut något av så har börjar ta bort en efter en, känns lika bra! känner jag inte er så varför ska ni ha tillgång till mig och min information och liknande, nej bloggen får räcka för er som är såå nyfikna på mig och mitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0