skulle ha laddat upp denna fina text som elinor skrev till mig för ett tag sedan men något kom väl i vägen antar jag, men nu när jag kollade igenom mina bilder så fick jag syn på den så självklart ska jag dela med mig av den nu istället. vänner som henne växer inte på träd och jag är glad att det är henne jag ska åka till magaluf och ha 3 fartfyllda veckor samt fylla på vårt förråd med sjuka minnen och inte nog med det, även henne jag ska flytta till norge med och lämna denna älskade håla! sedan gotta mig lite extra när x-antal andra väljer att stanna kvar och starta något i trelleborg, vilket jag är jävligt glad för att jag inte gjort, har så mycket mer att hämta än vad trelleborg kan ge så varför ska jag stanna kvar, good question!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0