fredag

godmorgon!
har varit vaken sen lite över 05, skönt att vara vaken tidigt! 
har försökt väcka rebecka sedan runt 06 för att vi skulle dra iväg och träna, men har hon vaknat än?
nej så klart att hon inte har, så det blev ett ensamt gympass idag igen. 
men å andra sidan spelar det väl ingen större roll antar jag, ändrar inget på mig för att hon tränar!

nu väntar jag på att mitt :a ska ringa efter det blir det ett skönt skumbad för att sedan göra ett nytt försök till att väcka rebecka
{önska mig lycka till}. 
blir att planera kvällen också.. lutar åt att det blir en myskväll med inpackning, ansiktsmask m.m, lite godis kanske?
känner att jag är värd det.

nej, nu ska jag plocka undan lite på mitt rum.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0