uppe före tuppen.

godmorgon, steg upp före tuppen idag också..
med en rejäl förkyldning, sådär lagom till helgen - hur kul?

ska försöka vila en liten stund till så kanske om jag har tur så blir det bättre tills jag vaknar
{även om det låter omöjligt.} sen kommer nog rebecka ringa runt 09 också antar jag, om inget annat så när hon vaknat.
sen ska jag se till att städa undan sistan på mitt rum så jag kan få ordning här hemma.

det brukar bli så, när jag städar så slutar det oftast med att det ser värre ut än vad det gjorde när jag började.
har dock aldrig riktigt förstått hur jag lyckas, men när jag tänker efter .. så vad lyckas jag inte med? haha 

vi hörs senare, p u s s 

Kommentarer
Postat av: viktoria - marks största blogg!

okej vad roligt :) jag utser en vinnare ikväll, så håll utkik :)

2011-03-11 @ 08:14:58
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0