torsdag

godmorgon, sovit gott? 
jag vaknade vid 05 så har fått sova lite längre än vanligt, skönt nog!

trots att det egentligen är på tok för tidigt för mig att gå upp så tidigt så är det skönt för man hinner med så himla mycket.
har redan hunnit med att träna en stund {blev inget hårt pass i och med min träningsvärk} men känner mig hyfsat duktig som gick dit i alla fall,
helt ensam också för den delen. 
har även hunnit duscha och fixa mig lite smått ska in till malmö och hämta en sak {visar er senare}
+ att jag ska till mas, kan berätta varför och så vidare lite senare idag för er som är nyfikna.

nu ska jag kolla igenom vad jag ska ha på mig. jag har alltid samma problem!
mamma har tjatat på mig att jag måste rensa bland mina kläder, och JAA-A hon har nog en poäng där.
vi hörs senare, puss! 

Kommentarer
Postat av: Jane

Jag hade sovmorgon idag så jag är utvilad hehe :D



sv. Härligt du :)

2011-03-03 @ 18:16:31
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0