tack E. ♡


i lördags byggde jag på naglarna {som jag skrev i ett inlägg} och här ovan har ni resultatet.
tusen tack elinor för att du gjorde det trots att det var på din födelsedag. 

blev sjukt stressigt senare mot kvällningen i och med jag skulle vara tillbaka hos elinor runt 19.30
och vi blev klara vid 18-tiden. dom som känner mig vet att jag gärna drygar ut på att göra mig i ordning.
lyssnar på musik samtidigt, skulle det komma en dålig låt så måste jag byta {vilket händer ganska ofta.}

som just nu är ett bra exempel.
vaknade tidigt men sitter här nyduschad utan att ha sminkat mig, hur bra liksom? 
nej, får se till att börja sminka mig nu rebecka kommer trots allt hit runt 13.30. 

p u s s på e r 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0