söndagmorgon.

hee-elluuu. 

vaknade för ca 2 timmar sedan av ett sms, trots att jag försökte somna om gick det inget vidare så bestämde mig
för att starta datorn och sätta på lite musik som jag kan starta dagen med.
rebecka ringde mig för en stund sedan så hon skulle komma hit så fort hon fixat sig lite smått.
sedan ska vi ner till stan en runda, se om vi hittar något roligt. 
ska handla lite gott till ikväll samt mat.

nu ska jag se vad jag ska ha på mig, mjukis hade varit pricken över i:et idag, haha!
vi hörs senare, p u s s 

Kommentarer
Postat av: Louise

mjukisar kan vara så jävla skönt!! bara att de inte är spec snyggt, de är litre synd :(.. fast vissa dagar bryr man sig ändå inte!

2011-03-13 @ 11:07:47
URL: http://likeatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0