skümbad *

blev ett varm skumbad med levande ljus nu, jättemysigt! 
nu väntar jag på ett rebecka ska komma och lämna en sak som jag sedan ska lämna vidare till en vän
som h*n ska ha ikväll.

efter det har jag ingen aning vad som händer, vet inte om rebecka stannar en stund eller om hon åker direkt
det åtestår att se. för min del blir det förmodligen en lugn kväll med massa gott tillsammans med mamma
{hon mår inte heller speciellt bra} hostar jätte mycket och så vidare.. 

men som en hel del gillar (speciellt rebecka) så kommer det förmodligen en hel del blogginlägg i och med nu har jag tid till det. ska se om jag kan lägga upp lite tips samt andra saker, ni får helt enkelt se senare. 

vi hörs senare, p u s s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0