perikles.

kan inleda början av detta inlägg att jag nästan precis kommit hem från en hel sjuk kväll.

dagen började med att jag vaknade av att mina kära bror spelade jättehög musik redan 09 på morgon,
så var väl hyfsat svårt att somna om efter det.
men efter många om och men så lyckades jag!

nästa gång jag vaknade hade nordberg skickat ett sms om jag kunde klippa honom, så det gjorde jag.
så blev en snabb klippning därefter kom fint besök så vi taggade inför kvällen med perikles och lite alkoholintag.
vid 22-tiden kom nordberg och hämtade oss och körde oss till höllviken {samt hämtade oss}, jättesnällt! 

nu ska jag bädda ner mig i sängen och försöka komma till ro, sjukt slut.
p u s s. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0