min dag i kort drag.

dagen började med ett sjukt skönt gympass medan caroline satt och latade sig och underhöll sig genom att titta på mig när jag åtminstone gjorde vad jag skulle! 
efter träningen körde vi hem till henne för att hon skulle städa och då underhöll jag mig i några minuter genom att stå vid hennes "vibrasionsmaskin", riktigt sjukt! efter att man gått av maskinen kändes det som att hela kroppen skakade och det kliade något fruktansvärt i hela kroppen, haha! 
därefter att hon var klar med städningen blev det lite mat och efter maten och tv tittandet hängde jag med henne när hon skulle tanka så släppte hon av mig hos mig efter det så jag kunde få fräsha till mig! 

vid 22-tiden blev jag hämtad av en vän och har nästan precis kommit hem där ifrån.
nu ska jag passa på att välja ut kläder som jag kan ha på mig imorgon under dagen så att jag slipper klydda med det imorgon. lyckas jag inte blir trött vilket jag inte tror så hörs vi säkerligen senare annars hörs vi imorgon.

puss puss puss puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0