majskolvar

idag när jag och rebecka var i malmö blev jag akut sugen på majskolvar i princip från ingenstans,
så vi bestämde oss för att köra inom maxi på vägen hem och handla med oss majskolvar hem.
vi fick med oss 5 paket majskolvar hem med 2 i varje {och nej, vi åt självklart inte alla

blev två var direkt efter vi kom hem från malmö och sen gjorde jag två till mig själv nyligen och en till min
kära broder, snäll som man är! 

nu ska jag kolla vidare på tv:n, dock fungerar inte tv4 fakta vilket det inte gjort på ett par dagar.
nästan så att mitt liv går under.  skämt och sido istället kollar jag på 4sport.
det handlar om saker som gott fel.

det handlade precis en människa som brukade pussa på hajar,
så ska han testa något nytt så han vänder hajen upp och ner och pussar på hajen i och med hajens ögon sitter på ovansidan så tror hajen att det är en fisk och biter tag i hans överläpp vilket kostade han 285 stygn.
man kan ju undra om det var värt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0