gårdagen.

blev en väldigt impulsiv planering för kvällen igår, hade siktat in mig på en lugn kväll
men när rebecka sa att hon skulle till svedala så tänkte jag att jag kunde hänga med så att jag kunde träffa rebecca som jag inte träffat på hur länge som helst.
så det var bara att hoppa i partykläder och bege mig iväg.

var dock i svedala speciellt länge, rebecka hämtade upp mig redan vid 00
men det kändes ändå ganska lagom i och med jag fortfarande inte är topp 10.

var hemma närmre 00.30 så då låg jag och kollade på ... ja kan ni gissa? 
tv4 fakta såklart, hähä! 



igår under kvällen satt jag och rebecca och pratade..
så viskar rebecca att det är två killar som sitter och kollar mot oss och pratar.
strax efter kollar jag bak och ser att dom fortfarande sitter och kollar,
tänkte inte mer på det och fortsatte kvällen som vanligt.

lite senare loggar jag in på facebook via mobilen och ser att jag fått ännu en ny vän på facebook.
ja ni kan säkert själva lista ut att det var en av dom killarna som lagt till mig.
sen när jag berättade det för rebecca brast vi båda ut i skratt.

liksom, jag har ingen aning vem han är och tror inte han vet vem jag heller är sen tidigare
så man kan undra hur han har hittat mig på facebook bara sådär. {på så kort tid liksom, stalker?}


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dte är bara fär att du TYP är världens snyggaste människa

2011-03-13 @ 22:55:53
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0