en del av städningen - check.

städningen är långt ifrån klar, trots att jag fått en hel del gjort {visar för och efter bilder sen}
så kommer ni förstå varför det tar sån tid, haa-ha! 
tar en liten paus för att jag har sån fruktansvärd huvudvärk och känner att en förkylning börjar smyga sig på mig,
jag vill inte! funderar på om jag ska lägga mig i ett varm skümbad och koppla av, lutar nästan åt det.
och om jag nu skulle ha så himla svårt för att slita mig från datorn som jag brukar ha så tar jag med mig datorn in i badrummet så var det problemet löst, haha! 

nej gud vad jag blev sugen på att bada nu, inpackning och ansiktsmask - here i come! 
p u s s. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0