today.


var hemma hos mormor innan idag för att fira hennes födelsedag en dag för tidigt, bjöds som vanligt på jättegoda kakor, äppelkaka, tårta m.m. min mormor är universums bästa mormor utan tvekan!  vid 18-tiden cyklade jag och mamma hem och tog det lugnt, lite senare mot kvällningen gick jag ut och möte en vän så stack vi upp till kyrkogården och kollade på en väns grav, kändes att se men jag hoppas att du har det bättre där du är nu. det är snart två år sen du gick bort, den 21 juli 2009 lämnade du världen. känns fortfarande som det var igår jag fick beskedet, minns allt så tydligt.. som jag sagt i tidigare inlägg, ta vara på det ni har man vet aldrig hur länge man har varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0