10 juni.

har blivit en rätt dålig uppdatering, men tror ni kan ta hänsyn till att jag inte mådde tipp topp bra efter fredagen. 

hur som helst, min fredag var jättebra och jag kickstartade dagen med att hinka i mig mer än nödvändigt så det blev att stoppa fingrarna i halsen och försöka vakna till liv till fotot som jag helt glömt att vi skulle ta, suveränt! men fotot får se ut som det vill för fy fan vad jag var lycklig !!

när fotot var taget var det dags att invänta att klockan skulle bli 16.38 så att det var vår tur att springa ut på trappan. väl ute på trappan skulle vi egentligen sjunga: "vem vill gå i ettan nu, ingen ingen vem vill gå i ettan nu, ingen ingen alls osv." men när man väl kom ut på trappan och såg allt folk så struntade man i sången och bara skrek och hoppade, fyfan vilken känsla alltså! strax därpå var det över och jag skulle försöka hitta min kära mamma bland alla människor.  hon tog lite bilder innan jag skulle upp på flaket, därefter letade jag upp mina favoriter från klassen så taggade vi flaket tillsammans. hade riktigt jävla bra musik på flaket och vi alla taggade till max! {bilden ovan är från flaket vilket ni säkerligen förstod, bjuder på bilden haha}



här har ni en bild på mig när jag precis gått ut från trappan och mött upp mamma, får väl vara snäll och bjuda på en bild på mitt fina plakat också, haha! får världens leende på läpparna av att bara tänka tillbaka, riktigt sjukt var det!  nu ska jag ut och ta något att dricka och vila lite. ni får ha det så bra, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0