vilken start på dagen..

hej gullisar!
jag undrar hur denna dagen kommer sluta?
så istället för att starta något stort projekt kommer jag ta en "unna mig själv-dag"! tycker jag är värd det. 

började med att jag har två vänner som är sugna på att komma och hälsa på mig i magaluf, så jag satt och tittade runt efter resor då jag hittade en billig den 21 september. wow tänkte jag så jag skickade iväg ett sms till emma och berättade att jag hittat en billig resa den 21 september, får tillbaka till svar: 21 augusti menar du väl?
nej tänkte jag, 21 september skrev jag ju! men när jag tänkte efter så slog det mig,
jag är inte ens kvar den 21 september, hahaha!

sedan skulle jag göra rostademackor till frulle, stoppade i två mackor i bröstrosten väntade tills mackorna hoppade upp men tyckte inte dte var speciellt mycket färg så tryckte ner dom igen, går in på mitt rum för att testa några shorts som jag kan ha med mig till magaluf, och vad händer? JOO-O, jag lyckas bränna mackorna rejält! 
gör ett nytt försök med att stoppa i två nya mackor, tryckte upp dom tidigare men var inte speciellt mycket färg då heller så tryckte i mackorna igen, och jo vad händer? exakt samma sak som första gången! men det är som man säger: tredje gången gilt, och då smakade dom gudagott i alla fall hehe. 

nu ska jag lägga mig i ett varmt skumbad sen väntas hårinpackning, ansiktsmask, färgning av fransar osv.
ni får för och efter bilder på fransarna sen, puss på er.

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-25 @ 11:13:18
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0