sunny day!

hellu, verkar som det blir fint väder idag {håller tummarna!} ska försöka vara vaken tid vid 13-tiden i så fall så intar jag balkongen så kan jag ta en powernap där i och med jag inte lyckats somna än + bättre på brännan. min kompis ska minsann inte vara brunare än mig när hon kommer hem från spanien, sådeså! 
har fått en hel del gjort under natten faktiskt, har bland annat fixat ett par shorts till magaluf, blev ni förvånade?
sedan mixtrat ihop en spellista som kommer gå varm i magaluf, tagga tagga tagga! och en hel del annat.

nu ska jag plugga in en ny drink sedan ska jag vila mig lite och försöka samla lite ork till att städa mitt rum,
phu bara tanken får mig att bli dödstrött! men innan morgondagen är slut ska jag i alla fall ha hunnit städa mitt rum,
ser ut som ett bombnedslag minstsagt! sedan ska jag färga mina ögonfransar
{vilket jag fort. inte gjort sedan jag skrev det för x-antal dagar sedan!} 
och har jag tid ska jag färga håret, men mer om det imorgon, eller ja senare idag rättare sagt. nu yrar jag iväg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0