snålt med sömn.

godmorgon sötisar, hoppas att ni sovit gott? 
har sovit si-sådär inatt, lyckades somna hyfsat tidigt igår men sedan ringer min mobil vid 00.30-tiden, av vilken anledning liksom? men sket i att svara och lyckades somna om. vaknade till vid 03-tiden igen av att jag drömt men kommer dock inte ihåg vad jag drömnde om, skumt! lyckades somna om strax efter och vid 05 får jag ett sms av en vän sen har jag varit vaken sen dess, lite små drygt då jag förmodligen kommer bli trött under dagen och kommer vilja ta en powernapp då. 

nu ska jag fixa lite småsaker därefter kommer lite uppdatering om hur dagen är upplagd och så vidare
hörs om ett tag igen, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0