små förändringar

som ni ser så har jag gjort små förändingar i min design, eller bara i headern rättaresagt!
{ser ni inte mina ändringar så tryck på f5} vill ha en enkel och stilren design med lite extra i headern vilket jag tycker att jag lyckats bra med. vet inte om jag kommer ha denna när jag är i magaluf eller om jag kommer göra en liten förändring innan jag åker ner där, men det lär ni se.  en sak som är säker är att jag tyvärr inte kommer hinna blogga lika mycket där nere som här hemma {vilket är logiskt} men jag lovar er att jag kommer slänga in en uppdatering så fort jag får chansen till det, sen om internetet inte är rent för slött där nere kommer jag dela med mig av x-antal bilder annars får ni se dom när jag kommer hem såklart!  förstår inte varför jag skulle gå in såhär djupt på magaluf nu, pratar som om jag ska blir hämtad när som helst, men så bra är det tyvärr inte! 

nu ska jag kika runt lite på bilder, hörs vi inte om ett tag så hörs vi efter jag vaknat, antar att jag kommer sova bort hela dagen i och med jag inte sovit än, som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0