mysdag.


tycker jag blir jättedålig på bild men för att få inläggen till att se nått sådär roliga ut så får man väl dela med sig av några bilder trots allt. allt för er, eller? nej men till något annat.. har nästan precis kommit hem från en vän, suttit och pratat och käkat lite popcorn och så, mys! nu ska jag väl mest försöka få tag på john blund så jag kan få min skönhetssömn, den behövs mer än någonsin nu faktiskt, ser så hemskt sliten ut,  det sjuka är att jag har liksom inget jobb nu och ser ändå riktigt sliten ut, undrar då hur det kommer se ut när jag ska jobba som bartender, ueh liksom. synd inte min insida speglar utsidan, då hade det varit sååå-å mycket bättre, men nej nu ska jag inte gå in på mina djupa onödiga tankar! ska borsta tänderna nu och lyckas jag inte bli trött så hörs vi igen, p u s s finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0