25 frågor.

Vad kan du inte lämna huset/lägenheten utan? mobil, nycklar och plånbok.
Vem är du kär i? christoffer. 
Har du på dig strumpor just nu? nej.
Har du varit på bio under de senaste 5 dagarna? nej.
Är du varm? nej, ligger nerbäddad under ett täcke.
Vad är det sista du druckit? sprite
Vad har du på dig just nu? mjukis och en t-shirt.
Senaste maten du åt? spagetti.
Har du köpt några kläder/objekt under den senaste veckan? japp, en hel del!
Vilket är ditt favorit djur? hund och katt.
Din drömsemester? något varmt ställe där man kan dyka och ha allmänt mysigt.
Värsta skadan du någonsin haft? skada och skada, den värsta smärtan jag varit med om var efter min operation.. skulle aldrig gå igenom det för alla pengar i världen - fyfan säger jag.
Saknar du någon just nu? christoffer, lite grann! 
Vad är ditt hemliga vapen för att locka det motsatta könet? antar att leendet gör en del, enligt mig iaf.
Vilka är dina planer för ikväll? ut och äta med christoffer {om inget ändras}
Nästa resa du ska ta? funderingar på magaluf.
Vad vill du veta om framtiden? ingenting, tar dag för dag.
Bär du någon parfym eller cologne? britney spears.
Vad lyssnar du på just nu? ida i telefon.
Samlar du på något? nej, ingenting.
Senaste gången du blev stoppad av en polis? minns inte.
Vad står det i ditt senaste sms du fick? jaså med mig?! :$
Gillar du stark sås? nja inte så värst.
När tog du en dusch senast? vid 08-tiden imorse.
Vad gjorde du 00:00 i natt? sov bredvid älskling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dej

2011-01-03 @ 00:11:38
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Elinor

Oh! Vi borde åka utomlands detta året eftersom ekonomin inte tillät sist. OKEJ? ;D love <3

2011-01-03 @ 11:26:48
URL: http://eelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0