sjukskriven.

hejsan, är allt bra med er?
mår väl lite bättre idag, har nog inte riktigt förstått vad som hänt.
men det som inte dödar gör en starkare, visst?

min dag började med att jag ställt kl på 08 så gick upp gjorde mig klar för läkaren  som jag hade tid hos vid 09.
finns säkerligen en del som undrar varför och känner att jag lika bra kan beskriva kortfattat utan att fördjupa mig,
det har helt enkelt blivit för mycket på senaste tiden så känns som jag tappat kontrollen om allt eller det mesta iaf. {tro nu inte att jag tappat livsglädjen för den finns där, men är bara lite längre bort just nu.}
men tiden läker alla sår och jag kommer tackla detta tillslut.

kom i alla fall fram till att jag skulle bli sjukskriven och gå till skolan de dagar jag klarar av det,
läsa på distans liksom. kommer underlätta en hel del för min egen del!
men nog pratat om det. 

efter jag varit hos läkaren gick jag ner till mamma och pratade lite därefter hämtade caroline upp mig så drog vi till gymmet och tränade, fokuserade på mage och rumpa idag samt kondition.
älskar att vara på gymmet då man inte fokuserar på något annat!
efter passet blev det ca 2 timmars allmänt snack, sen efter det har jag bara tagit det lugnt efter det.

nu ska jag föna håret därefter bädda ner mig i soffan.
puss! ♥

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

SV; Jadu, först ska jag jobba på stallet på lördag sen ska jag sova hos en kompis och antagligen rida på söndag :p

2011-01-21 @ 16:58:16
URL: http://vickybysweden.blogg.se/
Postat av: Elinor

Känns skönt att höra att du kommer kunna ha det så att de dagarna du inte orkar, att du kan va hemma.

Skulle det vara något vet du att jag har mobilen igång iallaall då jag inte är i danmark för då är telefonen avstängt! <3

2011-01-21 @ 17:34:51
URL: http://eelilicious.blogg.se/
Postat av: Josefin

KRYA PÅ DIG !

2011-01-21 @ 18:14:54
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: Jennie Lenita

Ja det är en bra idé. Ändå rätt radikalt du fått gå igenom de senaste dagarna så det är det bästa att vara sjukskriven ett tag och bearbeta känslorna ♥

2011-01-21 @ 18:20:09
URL: http://jennielenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0