20 minutare.

home sweet home.. eller hemma hos my love åtminstone..
precis varit och solat en 20-minutare, ytters nödvändigt!
hatar detta vädret, delvis för att man är så himla blek och sen för att inte tala om kylan, brr dör lite grann!

ska hoppa in i duschen om ett tag och fräsha till mig, runt 16-tiden ska jag möta upp mamma i stan efter att hon slutat och ge henne det jag köpt till henne, hoppas hon blir nöjd!
är jag inte helt fel på det så var hon själv inne på att köpa det innan jul men struntade i det. håll tummarna!
har inte min kamera här dum som jag är så får försöka ta en hyfsat bra bild med mobilen så ni får se vad jag köpt,
sen kan jag visa det jag köpte till mig själv så fort jag har kameran i mina händer igen. 

nu ska jag ta något att dricka, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0