tankar ang. tatueringen jag ska göra.

som vanligt kan jag inte somna så jag ligger i soffan och lyssnar på bob marley och sitter och funderar på min tatuering, har tre tider bokade redan men jag har kommit på exakt hur jag vill att den ska gå {kommer bli större än vad som finns tider för} så jag ska ner imorgon/senare idag och höra hur mycket det kommer kosta osv , det som är det bästa är att jag har jobb direkt när jag kommer hem från magaluf så pengar kommer inte vara något problem, vilket är skönt!  och ni som inte känner mig eller vet sedan tidigare så älskar jag tatueringar hela och nu menar jag hela min kropp bortsett från huvudet, händer och hals ska vara fyllt av tatueringar. NEJ, det är inte lönt att ni säger att det inte kommer passa mig eller att det kommer bli för mycket eller liknande, jag ska göra det för det är min kropp och mina beslut,
no matter what

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0