på skolan.

godmorgon!
just nu sitter jag på skolan, börjar klockan 12.00 med teori med grodan.

försökt lägga upp bilder men det verkar inte fungera? men ska ge det ett nytt försök senare.
för att dra allting kortfattat..

dag ett körde vi all in, {speciellt jag} blev några hallonsodor (som peter säger) för mycket,
mådde som förtjänat igår vilket slutade med en nykter kväll på grabbarna grus igår, men det var ball ändå.
jag är sjukt jävla hes, men jag har så jävlakul och detta kommer bli 3 gryma veckor.
nu börjar folket droppa in så nu ska jag vara social mot dom, vi hörs förmodligen senare under lunchen om inget annat händer. om det är något ni vill läsa om så får ni säga till så försöker jag fixa det så fort jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback