out off my head.

hej sötisar! 
har jätteont i ryggen efter igår, så nu väntar jag på att mamma kommer hem så att hon kan smörja in mig med tigerbalsam eller något liknande så att det kanske kan dämpa smärtan litegrann i alla fall.
bortsett från det mår jag hur bra som helst en aning trött bara.

lite senare idag hade jag faktiskt tänkt unna mig själv lite vardagslyx,
tänkte tappa upp ett varmt skumbad, tända lite värmeljus och sätta på mig en ansiktsmask samt skrubba hela kroppen. har även tänkt kolla igenom lite smått vad jag har tänkt ha med mig till magaluf och vad jag mer behöver handla som t.ex block, mapp och några andra småsaker. men innan det ska jag ringa hit nordberg så han kan få bli klippt, vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0