mys på stranden.

allting är helgrymt här, jag älskar det!
blir inte så jättemycket bloggande för min del, men jag försöker hinna med lite uppdatering i alla fall.
dagarna ser i princip likadana ut (inom skoltiden) en hel del flairing på stranden också vilket är superkul! 
har fotat en massor av bilder som jag ska se till att dela med mig av här också, men tar i princip bara första bästa bilderna när jag ska lägga upp i bloggen i och med jag inte riktigt känner mig pepp på att sitta och nörda mig framför en dator nu när jag är utomlands, vilket ni säkert har förståelse för? 
men självklart vill jag uppdatera er om att allting är jättebra och vi har det superbra vilket jag hoppas att ni också har i regnet

ni får gärna skriva en kommentar om ni vill berätta hur ni har det och så vidare så att jag vet att mina sötisar har det bra!  även om jag inte skulle hinna svara er så läser jag självklart det.

nu ska jag springa och lämna datorn på rummet sen ner och beställa en drink och flörta lite med dom snygga bartenderna, eller

Kommentarer
Postat av: Ole Nielsen

Hej hjärtat, allt är bara bra men som du säkert vet så saknar jag dig. Kram <3

2011-08-30 @ 19:42:05
URL: http://olenielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0