knock the dead.

ligger just nu i sängen och lyssnar på musik inte det minsta trött, kan bero på att jag sov under dagen för att min huvudvärk skulle släppa. well well, tror jag börjat få huvudvärk så pass ofta för att jag måste ha glasögon, hur sweet liksom? nja, men det är väl smällar man får ta antar jag, får kolla upp det när jag kommer hem från magaluf så får vi se vad dom säger, länge leve linser så jag överlever.  och ta nu inte det fel att glasögon är fult, för det är det verkligen inte! men jag passar helt enkelt inte i det, det är där problemet ligger. 

nu ska jag fortsätta lyssna på min låt som spelas på repeat,
och försöka hitta motivation till att försöka få klart med min packning, försökt få rätt på den i ja, låt säga 1 vecka nu, om det ens räcker? jag kommer aldrig kunna prioritera vad jag ska ha med mig och inte. 

vi hörs förmodligen lite senare när jag fått ordning och reda på mitt rum m.m
puss sötisar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0