äntligen framme!

vi har nästan precis kommit fram efter en lång resa, och jag som är så himla snäll och tänker på mina sötisar passade på att uppdatera er om att allting har gått jättebra!  små drygt att mellanlanda men det får va så. vi har hälsat på de som redan kommit fram (de sista kommer vid 22-tiden om jag förstod rätt) men de som redan är här, bland annat norskarna är jättetrevliga så vi kommer bli en störthärlig grupp. 

nu njuter jag av en kall corona, ska bara precis trycka i limen också så är pricken över i:et fixat

har mobil med mig med ett tillfälligt svensktnummer så får ni inget svar när ni skickar sms till mig så får ni vänta tills jag kommer hem (som jag vägrar att tänka på nu, hehe).

jag lovar att försöka uppdatera varje dag men kan tänka mig att det blir rätt svårt då vi förmodligen kommer ha mycket att göra. skolan börjar imorgon och det är i princip skola måndag-fredag 09-16, men tiderna varierar så jag ska försöka hinna med ett snabbt inlägg med några bilder somsagt.

har ni några frågor så lämna en kommentar så svarar jag er så fort som möjligt! 
puss på er. 

Kommentarer
Postat av: e

Hoppas du har de underbart gumman<3

trivs du?

2011-08-29 @ 16:54:25
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Ole Nielsen

Hej gumman hoppas att du har trevligt, vet inte var jag ska skriva så jag frågar här. Vilken låt va det jag skulle lyssna på när jag saknade dig :(

2011-08-29 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0