vill sova, NUU

legat och vänt och vridigt x-antal timmar nu men lyckas minsann inte somna,
vet inte om jag är lite spänd inför jobbet, eller nä? det är nog mer att jag har en förmåga att sova långt in på dagarna,
såå typiskt! kommer definitivt sätta sina spår när denna unga dam ska jobba ihjäl sig i helgen, vad har jag gett mig in på? 
men som jag sagt tidigare, det kostar att ligga på topp så då får jag ägna denna helgen i norrköping bland främlingar och se allmänt trevlig ut, bör väl lyckas - tror jag?

men för guds skull, när ni duschar så tänk på mig! {hur fel det än lät?}
jag kommer få en sunken helg utan dusch varken lördag eller söndag, ueh! 
kommer dock våldgästa duschen på söndag(kväll?) när jag kommer hem, så urvägen!
har däremot tagit med våtservetter, men vad är det för africa-life egentligen.
hade jag vetat det innan jag tackat ja till jobbet hade det blivit ett blankt nä, nä men skämt o sido.
men sjukt ofräsht dock, men norrmän - hallå, i don't give a fuck! kommer förmodligen aldrig träffa dom igen såå.

nu ska jag ge min sömn ännu ett nytt försök, önska mig ett lycka till för det kan jag behöva.
p u s s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0