sunshine.

godkväll. 
min dag har varit jättebra, har tillbringat hela dagen med en fin vän. 
gått genom hela trelleborg för att vi inte visste att skatteverket flyttat, därefter blev det lite andra ärenden efter avslutade vi vår vandring med att ta en plankstek på harmony, mm så gott!

när vi kom hem till mig blev det massa mys i solen på min ballkong, rökte vattenpipa och bara njöt i solen med bra musik.  {filmade även några filmer, kanske lägger upp någon i veckan}
lite senare på dagen fick vi för att vi skulle baka kladdkaka så det gjorde vi, och gud så god den blev!

vid 21-tiden blev elinor hämtad och då tog jag det mest lugnt, är helt slut så blev en lugn kväll tillsammans med en annan vän och nu ligger jag nerbäddad i min säng och ska alldeles strax försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0