tisdag.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]
- dag ett check.



dagen kickstartade jag med havregrynsgröt utan mjölk {torrt men det gick ner}
därefter var det dags att gå ner till stan för att ha ett möte, tog längre tid än förväntat tråkigt nog. 
när jag äntligen var klar tror ni inte att jag låser in mig mellan två dörrar?
- självklart, så där stod man och såg allmänt dum ut, haha. {bjuder på det}
därefter gick det väl mest utför, men känns bättre nu så ska blicka framåt.
när jag väl kom hem så tog jag det bara allmänt lugnt fram till runt 22-tiden därefter begav jag mig till gymmet för 1 timmes kondition samt några mag och rump övningar. svettigt men lätt värt.

försökt ett bra tag nu att försöka få över bilderna från mobilen till datorn men verkar inte gå att hämta bilderna
så dom får vi väl spara till en annan dag, så himla typiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0