sen uppdatering *

blev en sen uppdatering angående vad jag gjorde igår. efter att elinor slutat skolan kom hon hit så åt vi lite och tog det lugnt för att sedan röra oss ner mot stan för att handla lite.
vi passade även på att ta en frapino på espresso house, får dock sjükt ont i huvudet {förmodligen för att den är så himla kall, brr!} därefter tog vi bussen hem till henne så att vi kunde göra lite ljusa slingor i hennes hår.

när färgningen var klar åkte vi hem till mig där vi mest tog det lugnt, vi somnade runt 23.30-tiden
men jag lyckades vakna vid 02-tiden och var hur pigg som helst, efter det kunde jag inte somna om så jag har varit vaken sedan dess och är fortfarande inte trött. 

får försöka göra någonting så att jag kan bli trött, har en hel del att göra imorgon, phu! 
p u s s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0