one speed to GO.



nu ska jag bädda ner mig i sängen och försöka sova, min fina vän elinor kommer hit imorgon redan vid lite över 08-tiden
så ska se till att försöka vara vaken då så att hon inte behöver känna sig ensam, höhö!

måste hur som helst vara klar till runt 10-tiden för sen börjar våra äventyr,
jag orkar verkligen inte men det är väl detta man kallar "ett steg in i vuxen världen"
kan inte säga att jag gör det för mammas skull, för det gör jag inte utan det är för min egen!
dels för att jag är stor nog till att kunna inse att jag inte kan leva på min mamma,
BOOM nu ska jag börja ta ansvar! 

godnatt på er få som har mitt lösenord, vi hörs säkerligen imorgon. 
p u s s e r .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0