leftar trelleborg för ett par dagar.

sådär ja, då fick man ett jobberbjudande i norrköpinge över helgen som jag tackade ja till.
lättförtjänta pengar och det sitter perfekt i plånboken till bartenderutbildningen i sommar, perfekt! 

det är nog det som är något av det bästa med mig, när jag verkligen vill något så går jag in för det till 110 %
som nu med magaluf och bartenderutnildningen tillexempel, därefter påbörjar jag nästa projekt som blir att flytta till oslo {kommer dröja ett tag tyvärr, men det är för att de vill ha en deposition på tre månadshyror i förväg}
och som dom flesta vet är oftast hyrorna i oslo monsterdyra, har hittat ett snyggt boende som jag kunnat tänka mig och den hyran går på 15.000 i månaden men som sagt det kostar att ligga på topp

nu ska jag packa inför helgen, kommer förmodligen bara små mobiluppdateringar från helgen,
men det är bättre än inget, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0