låt tiden gå fort!

dagen har varit jättebra än så länge.
tog en liten sovmorgon därefter gick jag ut och la mig på balkongen och sola ett tag, sooo-ol! 
därefter hoppade jag ini duschen och nu ligger jag i sängen och väntar på att maten ska bli klar.

lite små ångest, slarvat med maten som fan..
blir att ta tag i allt imorgon igen, ska fan inte rulla fram i mallis never ever. 
sen ska jag köra all in på gymmet igen. hade velat komma i snygg form till studenten också, men det är väl inte hela världen, men lite slankare ska jag i alla fall bli. 
sedan har jag lite mer än 120 dagar på mig att komma i form till mallis, och det hinner jag -  helt klart! 

nu ska jag röra mig utåt på balkongen, p u s s ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0